Rödvin!Löööördag

Varför har man ALDRIG alkohol hemma när de behövs!
Efter en hård dag vill jag nu bara sätta mig ner ta ett glas rött vin och äta god mat!!
Hittade en tetra med rött vin från förra helgen..mumma--eller??
Nä luktade skumt och sennär jag hällde ut de så kom de klumpar?inte bra``
Kanske var 2 veckor gammal nu när jag tänker efter=)
Ikväll blire tjej mys hemma hos mig..Snart kommer karin hit vi ska bleka slingor som sen ska få rött på sig!
Sen kommer även Zumo Anna hit ocxså ska vi äta goood vegetarisk gryta med feta ost i.
Eventuellt hyra en film eller se stjärnor på is som nu tydligen ska vara bra!?
Men jag e trött....såååååååå trött...Kaffe på maten får de nog bli.
Apropå annat..Så har jag haft nackspärr vänster sida i en vecka nu=(..kan inte vrida hela vägen och de knackar typ så fort man rör den åt vänster sida!Hur fan botar man de???????????
Sitter med en värmekudde nu...Sägs vara bra...Men blir så varm och trött, skulle vela vila..kanske hinner innan karin kommer.Adios

 
Snart rödhårig på Rikt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0