Slut tammpen..Söndag 26/10

Söndag och jag å Nicke tog sovmorgon!Ida å Elli skulle iväg å kolla på Idas häst mm Så dom for tidigt.
Vi vaknades upp av att de blivit hög vatten under kvällen...1.26 nånting hade de stigit=)
 Gotland tog å städade badtunnan medans Niklas Hämatde vattenpumpen ute i havs!Tjejjerna fixade i stugan å jag höll reda på hundarna=)!
E inte så grym på att städa så brukar försöka hålla mig borta från den delen!sorryy...


Jag och Donna höll oss till de vi kan bäst!!!
Kela så klart!!!=)

Väl hemma i verkligheten var man ju ÖVER LYCKLIG över att se en riktig toalett...
La oss i sängen om somnade
Vaknade efter 4-5 h...Steg upp och gjorde Acryl naglar--Snyggast som aldrig förr=)!
Mmkt Nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0