Snart Vinter!!

Vaknade tidigt även idag..Typ 9..Å jag brukar vilja sova till miiiiinst elva=)!
Steg upp och sökte Niklas som lämnat alla saker där dombrukar vara när han är hemma..men ingen Niklas han hade tydligen redan åkt utan alla saker...
Såg ut genom fönstret och de såg så kaaaallt ut....Och isen har börjat lägga sig utöver sjön!

Jag verkligen ÄLSKAR att bo här på malmudden!Och att man lyckats få tag på den finaste och färschaste lägenheterna vid vattnet, med balkongen mot stan gör att jag känner mig lyckligt lottad=)!
Bättre ställe att släppa ut mina små hundar på finns inte!
Nästan alla grannar här har hundar och alla är suuuper trevlig=)..Förutom sur tanten med kaninen vid stranden..
Men som sagt var bittra gamlla tanter har väl inget annat för sig än att gnälla!But i dont Care!

Måste dessutom stolt visa upp att jag börjar bli GRYM på att göra mina AcrylNaglar!Träning ger färdighet, och i söndags blev dom riktigt riktigt professionella!
Till Hallowen ska jag nog göra svarta tippar till min outfit!
Soo long...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0