Sömntuta!

Ja herre gudars vad jag kan soooova=)
Sov nästan 12 timmar igår och tio timmar idag!Men de e bara positivt för då är jag ju utvilad å glad hela dagarna!!
Var ett tag sen jag blogade tror jag ..Jag har faktiskt varit rätt upptagen...Gjort kanske inte så vettiga saker men inte bara varit hemma ifal=)
Ifredags for jag ut på stan med Ellinor, Vi lunchade på Mat och Prat..Jag tog min favorit pasta tortellini med gorgonzola ost och valnötter! Sen kom karin dit och vi fikade i oss lite kaffe och pratade om våra Hallowen planer och sen gick vi iväg och sökte lite tyg!Men jag hittade bättre än så!På Gina Triqot hade jätte fina polotröjjor som vi ska klippa sönder och sy om!Enkelt och precis som vi hade tänkt oss=)
På kvällen tog vi de lungt, jag började rita ett mönster till min huvtröjja och klippte även ut delarna. Sen såg vi en film=)
Lördag kväll tog jag och sydde upp tröjjan som blev en svart lång munktröjja, jätte fin och skön.
Sen kom karin hit och vi började klippa i klänningarna som vi ska ha på oss.
Såg på lite Dance On Ice...suger ju verkligen de programmet...
Slönt iafl att vakna upp på söndag och må SUPER!!!!!!!!Upp å hoppa kring tolv, vespa till burströmska och kissa Elli å Johans två hundar..Sen back kissa min Donna som låg kvar i sängen med Niklas.
Sen blev de Palt middag hos Niklas far i Bensbyn..Sååååååå jävla jädrans gott med Palt, smör, sylt och mjölk!!!
På vägen hem svängde vi förbi kvantum å köpte mjölk å smör...Och två godis påsar=(..Jag borde verkligen inte..
Men jag är kvinna och måste=)!
Igår kväll såg vi The Happening..Den var bra..På ett konstigt sätt.
Men nu måste jag äta lite frukost!Mina ägg har kokat i 40 min snart. Då får jag dom så perfekt hårda jag gillar!Hahah not


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0