Varning!Ring inte det här nummret.

Panik när jag kände igen det här nummret!!!!!!!!!!!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3451156.ab
Igår fick jag ett missat samtal från exact detta nummer...
Jag Brukar vanligtvist inte svara på okända nummer eller ringa upp..Men försöker att släppa på den attityden så jag ringde ju upp men de avbröts som tur var för enligt denna artikel så har de kostat en del DYRT!
Förhoppningsvist inte mig..Återstår att se på sluträkningen.
Skjutsat Niklas på fest nu sen drog ja på Kvantum å skulle köpa mjölk, Blev chips och Folköl för pengen oxså..
Nu är jag trött ska ta ett bad...Sen kanske hämta fyllomannen om han nu inte drar ut på stan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0