IKEA!

Here we come...............Efter ett panik stopp först å inhandla nässpray !!E sjukt beroende;/ inte bra!



Iaf .Slutade tidigt idag ...Nicke picke plockade upp mig å woops drog vi till Ikea!!!
Jag skulle inte köpa något särskilt men Nicke vart tvungen att köpa ett bord han "råkat" Dansa sönder i lördags hahah..
Men lite höst mys prylar blev de..som...........
                             
En massa lila ljus till min höst inredning..samt massa lila krus...en hängare till alla mina sjalar, vantar, mössor mm
Har lite för mkt av allt å trots en stor lägenhet finns de inge utrymme att förvara de i.
.Kom hem utan sko hylla..hittade ingen passande till min smala hallll.......... what too doo..All women loves shoes...Kanske köpa mig ett nytt par imorgon=)?!


Nu e Niklas och repar Med Slide Show. Dom har nämligen spelning någonstans i närheten av piteå på lördag.
Jag ska inte med å se för jag ska umgås med girlsens!!!!!!!!!Ida är framme ikväll kring 21..Äntligen..
Trodde hon skulle flytta tillbaka kring nov-oct men tydligen har hon fått en lääängre tjänst=(...miss her sooooo...
Nästa gång får vi mötas upp i sthlm å dra en tjej weekend eller nå!
Puss å Gooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0