Ja ni kära vänner!

Har inte svarat på era sms mm för jag har inte riktigt veta va ja ska säga....har bara varit nere och har mkt att tänka på just nu...men de löser sig ..i hope!
Idag har jag iafl vart på möte..förbi Cubus å prata med Maria och Helena som är back to work från mamma ledighet!
Sen upp till BikBok å träffa go gänget där....Nu har jag nyss ätit en tidig middag och inväntar att A-K ska sluta jobbet så ska vi ta en promenad!!!
Känns skönt att komma igång igen..Dagliga promenader med skit snack gör mig helt enkelt lyckligare=)
Provade btw ett par rejäla promenad skor idag på intersport som jag tror jag ska inhandla när löningen kommer...de vill så säga om dom finns kvar...Fanns bara ett par 38 kvar så säkert inte...dyrt med riktiga skor..
haha har vandrat omkring med mina Junior Nike skor i 4år nu snart tror jag, de tyckte säljaren inte var så bra=)..
Så när lönen kommer blir de inhandla ett par power walk skor som tål vatten, samt lite prom kläder tror jag!!
Morgonen och kvällarna är sååå himlans kalla nu....

Ikväll hyra film och mysa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0