Lönings torsdag!

Jippi!!!!!!!!!!!Åså var lönen slut...inte så mkt räkningar denna månad trodde jag..men så dök ju handels svindyr upp, parfym en, tidningen mm...Aldrig kan man riktigt njuuuuuta av pengar!
Niklas fyller ju år i slutet på månaden så nästan allt jag kommer ha kvar efter räkningarna kommer att gå till han..snutt plutt!
A men igår shoppade jag ju lite iafl..Blev dom svarta "jeans"legginsena från bikbok, en svart mysig mössa från indiska och så en frän leopard stor t-shirt från Cubus!Me likie allt!
Och idag var jag även duktig att lämna tillbaka en kjol jag köpt från Lindex för en månad sen..Kände att om jag nu inte använt den på 30 dagar så kommer den förmodligen bara att ligga i garderoben och damma eller så kommer jag om en månad svära över att jag för andra gången lämnade tillbaka den!?!!?=)
To have or not?

Igår Fyllde Lena 26 år gammal!GRATTIS!!!!!
Jag och NIklas var dit och fikade en massa gott hembakat utan E600 tillsatser Fikabröd, Tårta mm =)Mumma...
Igår fyllde även Niklas Syster Annika 43 år!GRATTIS!!!Dit ska vi och fika på söndag...

Nu ska jag sätta på en film...Hyrde 5 för 100:- Idag efter jobbet på Hemmakväll....Får se vilken de blir!Popcorn är ett Måste!


Kommentarer
FRidA

Lyxfrukost=)

2008-09-27 @ 16:34:33
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0