Lördagsfest!!!!!!!!

Ja då var de helg igen då=) och vi hade kära ida på besök!Det firar vi med fest=)
I fredags var vi på stan å shoppade lös....Köpte ett par snygga vagabond skor som ja redan har två par av i svart å orange å nu köpte jag alltså bruna=) Love them!


Efter pengarna var slut så gick vi till den nya resturangen Anatolia...SUUUUUUUper god mat=)
Jag åt quasedillas å dom andra åt kött å gott!De ska ja testa nästa gång..kanske lamm..lamm e gott=)
Mot kvällen körde vi häng hos elli och johan...såg the island å färgade idas hår=)

Nå väl Lördag igår och festen är hos Mig! Määh men alla kommer typ ofärdiga!Bah jag tänkte du kunde fixa mig?
hahah ja de e klart man ställer upp för sina vänner....men eftersom jag inte heller var klar så blev de lite smååååå  stressigt å jag drack upp min vin liiite för snabbt , så blev liiiite för full...
Men när vi kom in till cleo så tar jag mitt förnuft tillrätta och dricker Massor vatten...Fit för fight dancefloor here we come=)
Shaeka booty all night loong!!!
Ida im gonna miss U!
Nå så fruktansvärt=(.......
pussss


Kommentarer
Ida

Tack för en toppenhelg! De här kommer jag kunna leva på länge.. :) Så trist att åka hem idag bara.. kommer sakna er, men få försöka ta mej upp snart igen!

2008-09-14 @ 21:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0