Men vad är det med vädret!?!?!?!?!?!?

Vaknar upp det är höst sol och mys väder ute!Perfekt då ska jag äntligen ta en lång promenad efter jobbet när ja slutar kl 14!Slutar går ut å det reeeeeegnar...Fy fan i helvete som om man inte var nog jävla depprimerad.
Lifes sucks just nu...finns många orsaker...Men försöker tänka positivt=)
Men varje dag som regnar ser jag  som en orsak till att tröst shoppa!Så fyndade mig en sjal från hm gul/lila..till de ett par senapsgula strumpbyxor, ett par mörkgråa benvärmare åså nå mer....

Trött Donna agerade modell=)

I måndags kom iafl mitt efterlängtade Set Akrylnaglar som jag beställt från http://www.nail4you.se.
Satt några timmar å piffade å pysslade. Vänster hand blev njaa okej..råkade fila lite för mkt på nagelbanden..aj=(
men höger hand som borde vara svårast att göra såg ut som om de vart gjort av ett proffs=)..Duktig jag!




Snart kan jag  ta betalt moahahaha..Alla vill ha al la Mia naglar=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0