Morgon trött och HUNGRIG!!

Jag brukar aldrig vara Hungrig Hungrig på morgonen utan kan sitta flera timmar utan käk.
Men nu kurrar magen, Så hembakat bröd och the är på väg=).
Idag är jag ju ledig och de e ta mig tusans fint väder!!!!!!!!!!!!!!!Händer ju typ Aldrig när man e ledig.
Så ska iväg med Ellinor på stan och glassa runt!Lönen kommer ju inte förrens imorgon men jag jobbar då å fredag å lördag å ja jag vet inte när ja e ledig nästa gång så jag tänkte låna vårat kreditkort=)man kan ju föra över sen=)!?hehe
Är inte ute efter nå särskilt men var in på BikBok igår och dom hade fått in dom där populära legginsen som ser ut som jeans men man slipper att de väller ut kärleks muffins och draggedja, knappar mm
La undan ett par svarta och blåa..tyvärr suuuuger de att man inte har rabatt där nå mer=(
Nå väl har knappt shoppat på lääänge så jag behöver få köpa mig LYCKLIG!!!!Money do make me happy=)


Kommentarer
Josie

vad du är SÖT som skrivit om mig tidigare i din blogg :) hihi. Yes 5 days left sen sticker jag :P Ska börja packningen imorgon och HUR det nu ska gå är en bra fråga, haha !! Ha d bäst. puss

2008-09-24 @ 20:47:38
URL: http://josefinasts.blogg.se/
FRidA

KAnske ska ta ett besök till IKEA. Men jag är så less på det. I helgen lär de vara supermycke folk och jag är ledig... NÅVÄL. Vi måste dra en stan vi med. Pöss pöss

2008-09-24 @ 21:53:28
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0