Party lördag igen!

Och många helger framöver...Typ fest fullbokad=)..men de behöver jag...de roar mig med alla fulla roliga människor..
jag har ju lärt mig dricka måttligt numer oxså=).
Ikväll Bjuder vi Tommey och Lena på middag...sen iväg till porsön på stor fest tydligen..känner inte personen i fråga som vi ska till men de brukar ju inte krävas för att de ska vara fest=).
Idag ny tunn trekvartsärms jacka...svart..har hela tiden avundas Zumo Annas "Jackor" men tji whipp dom finns ju på hm sa hon=) YES!!!!!!
Provade en förra veckan men tyckte den va tajt över bysten..provade en störra idag men liten den där med å stor överallt annat så blev den mindre för den ska ju hur som helst vara öppen!!

To Night.....Rock Stil!!!!!!!!!!!!
Puss Å Löve


Kommentarer
anna

måste jag heta zumo anna? ;) jag låter som en tjockis :P

2008-09-22 @ 19:47:01
Miahh

Jaaaa men Anna är ju typ det mest vanligaste namnet på denna jord så alla Anna får ju ett smeknamn=)

Har du någon egen ide?I min telefonbok heter du de oxså hahaha=)

2008-09-23 @ 11:26:45
anna

haha jaja får väl heta zumo anna då ;) men då ärlördag bokat va? :) dom flesta av mina kompisar verkar jobba och sånt..men ska kolla med några fler... kraaam!!

2008-09-23 @ 23:51:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0