Polly sjuk....

Idag jobbar Plutten på taxi så jag tänkte att jag gör mig en riktigt god och nyttig middag!!
Eftersom alla kilon jag tappade förra året nu kommit tillbaka i en napps så vill ja nu bli lite slimmare.......igen....
Aldrig e man nöjd...För smal-För tjock..Ja ni vet!
Middagen blev iafl riktigt lyckad gjorde rotsaker i ugn; zuccihni, morot, paprika, rödlök och palsternacka. Till de blev det nyttig bulgur med tomatbeasås(Ny)..Mini hemmagjorda köttbullar och även en sallad på körsbärstomater och ruccolasallad!!!Mummsi Mums!!!!


(Looks alot men brukar äta på småa tallrikar så då tar man mindre; Nyttigt och mindre)

Men för att hålla sig nyttig betyder de ju att man iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte ska äta annat onyttigt........
DÄR SKET DE SIG!!!!
Kvinna som man är och i lingon veckan så är sötsuget typ dubbelt så jobbigt så nu sitter man här mätt, illamående och skamsen...Känner hur arslet svullnar upp efter min vräkar halv timme....
Jävla choklad...Vad gör ni i mitt skåp.....JÄVLA POLLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu gå å kräkas.
Eller int.
INT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0