Chihuahua Valpar?

Har ju fan glömt skriva att jag har försökt para Donna!!
Tisdag och onsdag förra veckan pökades de på här hemma!!
Nu är jag JÄTTE nyfiken på hur de har gått...Har inte sett nå svullna röda tissar än.
Men imorse vaknade jag av att hon kräktes i sängen..hahaha hoppas på att hundar oxså får morgon illamående??
Hoppas hoppas på Valpar=)!!!!!
                
                              En blandad Donna och Zumo sku ju va fint=)!!
Nä men de e bara invänta och se..Sku va kul med en massa små söta hundvalpar springandes runt här hemma=)!!
                       Så här söt var Donna som valp!

  
     
        


Kommentarer
Emma

Jag vill ha !! Eller jag hade velat ha. Om det inte vore för Saga som skulle äta upp den lilla eller för N som skulle försöka dränka den i toaletten när jag inte såg (han är inte lika förtjust som jag i mindre hundar) :)

2009-04-23 @ 07:04:55
URL: http://emla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0