Friiiiiiday....

Äntligen hemma!!!Typ....
Vart full ¨håll igång hela dagen typ!!
planen var att kliva upp klockan nio göra bort allt göra i hemmet å sen steka på balkongen!!
Men jag vaknade klockan nio och de va näst intill regn ute...Deppad tog jag tag i allt i ialf...
Piffade till mig och mötte upp Erik på stan kring halv tre.     
Nya Monki tröjjan åkte på och mitt favvo glans!Inga pussar här idag=)
Gjorde en söt halvt inbakad fläta i håret.
                  
Tog mig måååånga år innan jag lärde mig så nu e jag Fett imponerad av mig själv=)!!!
In till stan å kolla in city sortimentet av lägenhetsprylar nu innan ikea så vi vet hur mkt vi ska shoppa lös där!
Tog en fika på Åhlens och en sväng förbi Systembolaget!Imorrn ska jag dricka VIN!!!!!!!!!!!!!Så jävla sugen!!!
Efter stan for vi till OK tvätta bilen!Tog med mig Donna då jag saknade henne så mkt=)Kolla in fin Pärlan
Hihi då Erkan ikväll drog på grabbfest fick jag äran att ta pärlan på en tur till syster!!
Kissen har ju blivit så stor!!!!Glömde kameran hemma...Men va gode mig sugen på att ta med Lakrits hem!!
Fick agera lite moster och ställa upp å göra kvälls fika till syster son med vän!!!
Längtar efter en kotte själv men får tills vidare krama sönder min Edwin!!!=)
Världens bästa syster son!!!!!!!!!!!!!
Nåjååå...Glottade lite i tatuerings tidningar.. E riktigt sugen på att bygga vidare på min rygg men jag har inte riktigt hittat inspirationen=(.....Den ska ju sitta där ett tag så de ska ju kännas Rätt!!
NÄ nu ska jag Uggla lite på Ikeas hemsida och sen gå å sova så de blir LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!
Peace Out!

 


Kommentarer
Jenny

Skriv vad du har för läppstift +lipgloss, märke och färg/namn/nr, SKITsnyggt ju! ;)

2009-04-26 @ 09:28:44
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0