Gooooooooooooooo Morgon!!

Påsk i Övertorneå!
Idag bär de iväg!!!Övertorneå here we come!!!
Dagen ser ut som sådan att allt e nu färdig packat!Har satt på mig sköna åka bil kläder:
                                                       

Läpparna är upp pumpade (Too faced Lip Injektion)  så ska snart in till stan och möta upp Fridis!
Har fått i uppdrag att köpa en mössa te Erkan..Inte lätt de då vi har helt olika åsikter om kläder ibland=)!!
Men nå fint ska ja väl hitta!!
16.25 hämtar vi upp Mörten på flygplatsen därefter drar vi uppåt!
Vi ska sova hos Eriks föräldrar åter igen men denna gång kommer även hans äldre bror upp med frugan och barn så ska bli super trevligt att träffa dom=)!
Fredag blire Pullinki................
Lördag, fest och hotellet........
Söndag, snowboard i Ylläs...............
Måndag bilar vi hem..............
Kommer bli en sjukt trevlig helg!!Lisa och Andreas som vi bodde hos i stockholm kommer upp även dom..
Dom har köpt sig en skoter så vi får se om vi ser skymten av dom=)!

Sist vi var åkte vi maaaaassor av skoter!Men denna gång blire maaaaaaassor av Snowboard åkning istl=)!
Kul för de e många år sen sist  jag åkte mkt =)!!

Fi fan va kul vi ska ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äta massa god mat och massvist av GODIS!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Virre

Ha en trevlig påsk och hälsa Lisa och Andreas! Kram

2009-04-09 @ 18:48:50
URL: http://metrobloggen.se/veronicakse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0