Jävla dag.......

Vaknade upp när Sötis skulle till jobbet..Omfamnad med massa pussar!
Sånt gör mig så lycklig=)
Men när jg väl stiger upp kring 10 får jag en sån där jävla ångest i kroppen igen...
Tankar, funderingar...........Vad vill jag  göra med mitt liv?Finns de jobb till mig här?
Jälla shiiiiiiiiiiiiit..Ta dagen som den kommer istl och sluta fundera MIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska nu gå in till stan och shoppa lite. Lite shopping gör mig alltid glad!Tyvärr vare ingen som hade tid att följa med på stan=(.......deppigt värre...
Fan ska man ens orka le idag...usch.

Inte ens ett bra foto lyckades jag få till...Bild 1- Ledsen, Bild 2- Hängläpp

Bild 3- Ger faan i de här och går in till stan...Kanske tom tar bussen!


Kommentarer
Tesa

Grymt snygg outfit iaf...även om det är en ledsen Mia =)

2009-04-17 @ 15:57:40
mia

Tack söt!!!Men shoppingen gjorde mig gladare=)!!

2009-04-17 @ 17:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0