Molningt, Regn, Sol, Moln, Blåst

Vädret vill liksom inte med idag!!!Var svin taggad för tre timmar sen att ta en prommis!Men så kollar man ut åså regnar de??Och nu blåser de faan!
Var sugen på att gå å sola lite granna..Ska känna storm läget när jag går ut å kissar Donna efter maten!
Har just nu lax och potatis mos i ugn på g!
Igår blev de premiärsgrillning!De var fett gott..Men solen ville inte stanna kvar tills efter Erik duschat aldeles för länge=(
                                           
Så fick bli kvällsgrillning..Fast aningen godare att grilla i sol och med en öl i handen=)!
                     
Efter middagen kom de massa annat folk. Vi satte på en film "Thick thieves". Grabbarna tyckte den va GRYM!
Jag tyckte den sög med tanke på att de efter 20 minuter fortfarande inte hänt nå spännande.

(Donna å Selma agerade vakt hundar då Marie var hundvakt åt en Rottweiler. MKt morrandes)

Försökte hålla mig vaken i 1h å 40 min..sen ville jag bara heeeeeeeeeem.
LÄgga mig i sängen och lösa lite korsord....Mkt stimulerande för hjärnan=)

Idag har de bara städats och fixats här hemma!Kommer bli en heelt ny lägga. Snart  kommer Uffe och tapetserar om köket och sovrummet=)!!!
Puss å Hej ha en trevlig söndags kväll!
              


Kommentarer
Emma

Den som lever får se ! Jag är så nyfiken så jag spricker snart :) Kram

2009-04-21 @ 08:12:21
URL: http://emla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0