Morgon Musli och

Days of our lifes!!JÄvla kanal 3 som bytt tv tid så de börjar 10.30 då jag brukar börja min morgon promenad istl för 12.50 då jag brukar avnjuta min frukost eller en kaffe!
Hålla på å rubba mina TV rutiner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E fortfarande kvar i gammelstan...Känns som mitt andre hem nu typ...
Men att vara utanför stan e inget för mig!!
Snabbaste bussen härifrån tar 20 min å vill ja till stan ska jag vara där på 5 kvicka!!
LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE my malmudden=)
Möjligen att jag flyttar in till stan igen någon gång..Men att bo breve city och ha både grönpromenad och sandstrand utanför dörren slår bil bruset inne i centrala stan!
Verkar som de e många som flyttar ifrån gammelstaden just nu!!Igår städades Eriks grannes lägga ur...(Vi tror han dött).
PÅ prommisen mötte jag flyttlast åså nu på morgonen e den en granne som e i full sjåå att flytta........
De säger mig alltså så att i Gammelstan bor man inte LÄNGE!
Ikväll ska jag göra ungskyckling med fetaost sallad te mej å Erkan!Mums!!
Min diet går just nu jävligt bra!!!Eelr diet å diet kan ja inte påstå att de e men äter mindre å knappt nå pasta, ris eller mjukbröd=)
Känner magen blitt  lite mindre...Eller mindre uppblåst iafl=)!!!Håller väl tills jag äter en macka el nå hehehe
Men däremot har ja inte varit sugen på godis eller snacks!Och vill ja ha de så äts de på helgen=)!
Nä nu börjar Hem till Gården..Ytterligare ett pensionärs program som jag följer=)!
Bjuder på lite familje kärlek=)!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0