Påsk synden har börjat!!!!!!!

Åkte hem tidigt idag för att packa, fixa, plugga och baka!!
Gjorde kladdkake muffins med chokladkola sås i mitten!!Mums=)!!!!!!
Åt en varm direkt från avsvalkningen..Men de ska egentligen serveras kalla ur frysen.
Så tog en lite senare oxså=)
                   
Igår färgade jag håret som sagt tidigare. Och som ni ser blev de ju inte kastanje färg som jag köpte utan mer åt mahogny rött....Slingorna som jag gjorde sist syns inte alls=(.........Men what too do?
De ser ju bra ut iafl men att slinga och slita på håret för att få de ljusare åså byter man märke å får rött hår va ju inte tanken! Får se hur de ser ut efter några tvättar=)!

Nu ska jag iafl promma iväg med Donna till Elli och Johan där Mari ska bjuda på Palt!!
Mari som är en riktig hälso nöt bakar tom med med proteinpulver för att få de nyttigare så nu förväntar jag mig att få fullkornspaltar med proteinpulver i???=)Hahaha...
Bregott, lingonsylt och mjölk är däremot ett måste=)!!
                                                                                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0