Snabb helg uppdate!!!

Lördag vaknade vi tidigt och skjutsade Donna till Karin å Gotland. Sen bar de av till happis.
Började inne i Gallerian som var knaper på folk....Köpte med "kaffe" från ett fik.
När jag häller upp tycker jag de ser ut som the för de e så blaskigt...Frågar e de verkligen kaffe???
Kassörskan skrattar och säger hahaa de har vi fått höra ofta men ja de e kaffe...
Okej men om folk tycker att de e blask kaffe kanske man bör göra de starkare??
Nåväl smakade skit men jag var trött så intalade mig att de va Grymt!
Sen mot Ikea...Fullt med folk...Jag var mest ute efter en byrå till hallen..Sku köpa En Kullen för 449:-..
Slut så klart så fick gå upp till en Malm byrå som kostade ca 1200:-..
Alltså 700 spänn som jag inte hade tänkt lägga ut=(..
Sög i snål tarmen..men jag VEEERkligen behöver en byrå..just nu ligger hälften av va ja äger i påsar i diverse skåp=/.
Får tänka att ja gjorde en investering å att den kanske håller några år längre än den billigare=)!?
Anjöt så klart ett köttbulle mål på Restaurangen...Dom hade erbjudande på mellan menyn..
Så 16st köttbullar och tre små potatisar med sås å lingonsylt fick vi=)!!!Orkade givetvist inte allt men de hör väl som till att äta svenska köttbullar när man e på Ikea?!=)
                   
Erkan köpte ett jätte snyggt nytt vardagsrumsbord, Runt och brun svart..I Love It!!=)
Plus en jätte massa annat blev de!!!Hemmet börjar bli fulländat snart=)!!
Efter en evighet på ikea började jag känna mig yr less och snurrig..
Allt Erik föreslog sa jag ja till...
Väl hemma kring 8a tiden så vare snabbt in med alla saker...Korka upp vinet, fram med ost och kexen åså fick vi besök av Karin och Gotland!Jag var lätt berusad av bara ett glas vin.
Och där vid 1-2 tiden (4a glas later)  sitter jag i soffan å känner att nä nu orkar jag inte hålla ögonen öppna nå mer så jag Slocknar i soffan hahaha...och där vaknar jag söndag morgon kring nio...jävla rishög alltså..Och Bakis va jag=)!!
                                                   
Söndags kvällen blev de den fetaste pizzan som går att köpa på pizzeria Berget på bergnäset!
Luleås godaste med Ost Ost å Ost på=)!!!Me Looove Cheese....
Såg även en film..Hund film..Marley and I elelr nåt sånt hette den..trodde de var en komedi men sista halvtimmen låg man ålipade huhu hu så sorglig den va=(=(......
Imorse tog jag mmig knappt upp ur sängen...men här sitter jag..glömt gröten i micron...
Malmbyrån ligger i bitar i hallen...dags att göra nånting??
Adios.


Kommentarer
Anonym

Har ni blivit sambos?? =)

2009-04-27 @ 13:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0