Snart Fredag!

Och den här dagen har runnit iväg...Eller den va rätt trist tidigare..
Kanske för att vi saknade solen som belyst oss tidigare veckor/dagar...
Idag vaknade jag upp till days i vanlig ordning...
Därefter har jag städat hos Erkan...Kastat och sparat .Hängt upp alla tröjjor, Skjortor och sorterat dom i färgordning..
Hahaha ja roligare saker kan man ju ha för sig=)
Efter middagen tog jag en prom till mor så imorgon kommer lite kalas bilder upp!
Sen gick jag förbi Frida Ö på Nautilus. Drack en kopp kaffe och pratade på=)
Prom vidare till willys å sen hem!!Så blev en prom idag iafl...Jag tänkte nämligen skippa den för jag va så less på de dåliga vädret..Men guuuuuuuu så härligt de var att sen komma in å slå sig ner i soffan!
Utmattad å små hungrig åkte två kalkonhårdbrö mackor ner i magen med ett litet glas oboy!
Gott som fan!
Nu sitter jag och fyser som bara den..Donna  har tagit filten å hon sover så sött så vill inte väcka=)
Tänkte att de sku bli en tidig kväll. Men efter att ha lagt upp bilderna i datorn och facebook så e klockan snart 00.10  och då börjar ju Medium!
Det måste ja ju seeeeee=)
God Natt folket!
                           
                            (Edwin, Syster å jag från sen lördag kväll=))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0