Tappar mina läsare=(

Dags att börja uppdatera som förr kanske??=)
Glöm Mig INTE!
Miahh..Ja !de e jag som bloggar!This is ME

                                       

SÖNDAG- Raggade upp Frida på Nautilus. Jag å Erkan då alltså!
SEdan prommade vi isvägen från teatern mot Willys. Gott prat å skratt!Och strålande SOL!!!!!!!
Efter prommen gick vi efter många funderingar på va vi ville äta till WALDORF!
Avnjöt en god Pastafilesatue eller nå sånt. Portionsmässigt för Två!Åt hälften.
Sen for vi till Frida ochså fick vi massa Kock böcker..Bara De NYTTIGA!
Då vi nu försöker leva nyttigare på veckodagarna iafl=)
Va fan gjorde vi sen????
hmm jo förbi systers jobb och köpte ett nytt koppel till Tinggy!
Donna började löpa igår  så Panik fick ja ringa runt 20tal samtal för att lösa hundsituationen inför påsk å löptiden..
Slutsatsen blev att Cubus Elin tar Tingy och mamma tar Donna medans vi e i Ö-T under påsken!!

Skönt!                      
Mot kvällen kom godis sugen så tröck i mig en halv choklas kaka och sen tog vi ytterligare en mysig kvälls promenad här i gammelstan vid vattnet!Finns så sjukt fina hus här borta!

Måndag- Sov ut till tio. Days till 11.20. Gröt med Blåbärssylt (ny favorit). Buss till stan lämna av Tingy.
Provade 5 tröjjor från Monki. Kom därifrån med en thisa=)..Ingen märkvärdig men mysigt gråbrun färg och satt svin bra på min övrekropp!=)
100Kr
Vidare mot hm. Leopard linne köp 99:-
Kontot nu tomt.
Vandrade upp till A-k på BikBok. Prat, skratt, babbel!!!!!!
Prommar hem. Stöter på Mor..mera prat.
Väl hemma har boken kommit . Då Plugg.
Inser villken förfärlig syn jag har då jag måste sitta och kisa.............ååååååååååhhh vart e brillorna??Borta.
                        
16.30- Erkan plockar upp mig vi far på jakt efter skidor..till Erik. Jag e ju Cool å åker snowboard=)
17.30 Åker hem mot gammelstan. Lagar ungstekt lax med pesto på. Till de kokt potatis och rostade morötter.
Sallad och fetaostsås...........*amazing gott*
Lätt dryck slut, tar mig en bärs.
NU...Däckad framför Färjan, lätt ont i huvet. Fett uppsvullen och mätt.
To day i love life=)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0