Vilken härlig dag!!!

Sol sol sol sol och Värme=)                             
                                         
Just kommit innanför dörrn efter en skön prommis runt sjön=)!!!
Bytt till linne och leggins och ska nu sätta mig på balkongen och läsa samt ta en fika!
Kaffe och hårdbröd fåre bli!Mums=)
Projekt lägenhet fortsätter och igår installerades en diskmaskin!!!Fy jävla vad NICE!!!
                                          
Har dessutom kladdat mig igenom lite läppstift och glans!!Blev lite frälst i min nya blandning med ett maybelline läppstift och ett mörkrosa Dior läppglans på!!!Tycker färgen ser ljuvligt bubbel go ut=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0