Bagare bossen e ON!

Nyttiga frukostbullar i ugnen som strax ska tas ut sen åker solfröbrödet in!!
Kommer bli saftigt mumsigt och ska ikväll avnjutas varma med en öl i handen!!!
Har fortfarande en känsla av olust och bitterhet...eller deppighet?
Så imorrn har jag bokat upp grill och vinkväll hos Elli och Johan=)

Ska bli trevligt att få träffa nära å kära å få prata av sig!!Blir så nere av att bara vara hemma!

Nä de ska bli sjukt trevligt!
Friends are life!!!!!!!!
Just ja!!Shoppade lite träningskläder idag på stan!!!
Blev ett par träningsbyxor från stadium med fickor åså ett Nike Linne!!
Nu jävlar e de beach 2010 som gäller!

(Bilderna är gamla från 2008, grymt kul fest däremot=)!)


Kommentarer
Elli

Ja vilken kväll de var! =) Och va fin du var i så mörkt hår!! Mitt är med jättefint nu, tack vare dig.. Tack snälla igen!!

2009-08-17 @ 13:30:45
URL: http://mittlivsomelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0