Fredagskväll!!

Vi kom hem rätt sent från storforsen så snabba ryck in i duschen klä på sej åså hämta upp Annso och Frida som beslutat sej att följa med!
Jag beställde Ellis potatisgratäng och själv tog jag med en mastig god sallad, brödet glömde jag hemma!
Medans grabbarna grillade laddade vi upp med lite vin och öl i magen!

Spana in de läckra ölhållarna Elli å Johan hade hemma=)!!

Frida

Glad Elli

Och KArin vegetarian steker sej en vegsnitzel=)

Grillning på G!

Blev grillspett och rödlök

Tack underbara vänner för en trevlig kväll!!!V 37 e de badtunnan som gäller!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0