Hej Ho!Lets Go!!!

Träna thas tränas!!!!!!!!
MÖtte upp Fridis för ett pass Body Balance på Helex.

BODYBALANCE är fysiskt och mentalt välbefinnande lika viktigt. Du lämnar passet avspänd och full av ny energi. BODYBALANCE är kraftfulla rörelser från yoga, cirkulära rörelser från tai chi och styrkeövningar från pilates. Du tränar rörlighet, balans, styrka och avspänning. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga, pilates eller tai chi för att kunna vara med

Efter de passet intog vi Body Pump Salen!!Eftersom jag redan tränat på Helex förut så e jag redan en hejjare på Pumpen!!Tyvärr orkade jag fett mkt mindre än när jag var som starkast=(
Godis och Öl har förstört min kropp=(
Eller e de jag som tillåtit mig gott??Nää klart kroppen ska äta å dricka gott!!Jag mår ju redan bra=)


BODYPUMP
 tränar du kroppens alla större muskelgrupper som rygg, bröst, ben, axlar, armar och mage. Du använder en skivstång och avgör själv hur tunga vikter du vill ha. Möjligheten att anpassa träningen efter din egen förmåga gör att du kan träna BODYPUMP oavsett träningserfarenhet.

Nästa vecka ska jag ta med Syster Elin på lite Afro Dans!!Hahah sjukt kul=)

Konditionsträning fylld med rörelseglädje och energi! Till härliga afrikanska trumrytmer rör vi oss med stora och enkla rörelser. Afro tränas med fördel barfota!Inga förkunskaper krävs!

Grymt svettigt å efter passet får man lov att äta gott!!Man förbränner fett mkt=)
Idag har föresten Niklas vart här å lagat min Vespa så nu brummar jag åter i stan!!
Thank U Baron=)!!!!
Nu ska jag brumma till Willys å köpa mjölk!
Se yaaaaaa


Syster å Jag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0