Ikea Måndag=)

Jag och Karin rullade iväg mot happis kring 9e imorse.........
Första uppdrag var frisören. Karin sku klippa sig hos en bekant vän Ann-Sofi!
Här har ni lite sköna före bilder=)

Före

Och efter!

Het eller HETAST!!!!!!!!!!=)=)Ja vet...MIn Karin=)så snygg!!
De tog ju bara ca 2 h att klippa hennes enormt tjocka hår å kvar på golvet fanns nog en peruk!?

Efter frisören tog vi en lunch på Karins favorit mackbar Subway!Det var faktiskt gott..annars e jag lite si så där med Subway!
Tog några rundor i butikerna...De var typ jag och KArin och en massa expediter.
Bästa va på Gina Tricot där allt jag vela ha i luleå som inte funnits i min storlek fanns hur mkt som helst av på happis!
Jäkla finnarna dom e ju helt ute i modet hahaha...nä skämt å sido!Fanns gott om allt...kanske för att de inte fanns nå kunder i gallerian?De kan ju fan inte gå runt??
Blev lite inköp som jag visar imorrn om jag kommer ihåg!
Därefter blev de Ikea...Kom därifrån 111Kr fattigare. Ingen mega shopping där heller!
Käkade god kycklingburgare på Max sen åkte vi heeeeeeeeeeem,
KOm hem till världens gladaste hundar!!
men nu e jag fan trött!Ser fram emot att få sova i min underbara säng=)
Imorgon träning. Sku behöva rensa mina Tradera kläder och lägga ut oxså!
Nå Jå!
Tjos


Kommentarer
Jensi

GUD VILKET HÅÅÅR! Sånt där hår skulle jag vilja ha!

2009-08-25 @ 07:23:21
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0