Kebab historien

Haha glömt berätta om våran fruktansvärt roliga kebab upplevelse lördag kväll på lulekalaset!
(Kom ihåg att jag e sämst på att återberätta saker som hänt)

Kebaben som uteblev och blev!
Den avslutade lördags kvällen på lule kalaset.

Jag å Erik avrundade kvällen lite tidigare än alla andra!
Ett sista fyllekäk och vi tog stället med minst kö...De va ett osvenskt kebabställe!
Jag frågar vad är en i mina ord ciebattcchii(Ceveppatci)?....
Ingen förstår nånting......
Frågar igen då de visar sig att en kunde lite svenska och visar mej vad som liknar små Tingy bajs knortar!!
Nä usch sa ja inte vill jag äta nå som ser ut som bajs!!haha
Erik hade redan bestämt sej för en hamburgare innan..
Men jag måste ju fråga vad allt är å innehåller men idag bestämde jag mej för att då tar jag en kebab...
Med mkt vitlökssås...
Kepasa??Vad e de säjer dom å irrar me huvvena?
haha öö testar vitlöksDRESSING..(funkade på ett annat ställe)
nä..
GARLIC SAUS????????
Nä de hade dom inte..då säger jag att nä har ni inget sånt så går vi=)
Då ropar en i bakgrunden att tzatsiki tzatsiki!!MUMMA!!!!!!!!!i like=)
Japps en kebab med extra mycket tzatsiki beställer jag och Erik en Stor Hamburgare!!
När maten är klar får jag: en Ceveppatti med mkt tzatsiki och Erik får en kebab utan dressing?
Haha blev nånting rätt????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0