Magkattarr!!

Fick mej en dos av ont i magen efter luleåkalaset........
Med all stress å ångest jag har i mitt liv nu IGEN. Så verkar de har blåssat upp igen=(
Så idag har jag ätit en nyttig frukost eller de gör jag nog alltid...
Hade slut havregryn så gröten uteblev men fick i mej fil och allbran med linfrön, pumpakärnor och blåbärsylt i de!
Till de havreknäcke med två skivor kalkon åså ett sockrigt glad oboy till de=)!
Kaffet skippar jag nog idag=/.......
NU ska jag låta magen vila 10 minuter till sen ska jag ta en prom/joggingtur runt Gultza/stan!
Så himla härligt väder idag. Av sol å frisk luft sägs de ju att man ska må bättre av så får testa=)!!


Kommentarer
Jensi

har du ingen magkatarr medicin! Finns braiga på apoteket! Funkar inom några minuter! /jenny

2009-08-21 @ 16:20:19
URL: http://jensi.blogg.se/
Anonym

eller kan det vara alkoholen? ;)

2009-08-21 @ 17:10:10
Mia

Braiga har jag aldrig testat men ska absolut inhandlas=)!!Alkoholen kan de ju oxså vara fast jag dricker ju bara på helgerna!!Nykterist Ja visst!!=)

2009-08-21 @ 19:01:24
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0