Oh it hurts!!!!!!!!!!!

Började gårddagen med en prom till varvet!ringde upp Karin som hon oxså var på väg runt gultsa fast hon va på andra sidan så knatade över till ankdammen!
Var helt sjukt nice väder igår.Vi hann bada Doris och prata en massa framtid som vanligt=)
På vägen hem fick jag sms från Friis så kring 15 mötte jag upp henne på stan för ett byxbyte och en god kaffelatte inferno ute i solen!
Hon hann även övertala mej att följa med på ett spinng och core pass!Fy satans så jag har ont i skrevet idag!
Ikväll vill hon ha med mig på Afro dans!Ska fundera på de...dans kordination e inte riktigt min grej men man måste ju ha provat??=)
Nu ska jag göra en stor härlig frukost sen ta en lååååååååång promenad och även sola solarium=)
Hoppas den här dagen rinner iväg!!Fan jag vill ha saker att se fram emot. NUU!!!!!!!!!


Donna är btw rejält nedstämd eller nåt...ingen gnista i henne=(..
Kan hundar få höst depression oxså?




Kommentarer
Anna-Karin

Ååh vad söt lilla Donna är! ;)



Jag läser om din träning, vad duktig du är!;) Jag vet inte om det vart nån gratisträning för mig? :)



jag har iallafall åkt på en rejäl förkylning i söndags, så jag kan ju inte träna nu :(



saknar dig goding!;)



kram

2009-08-26 @ 18:23:45
URL: http://akf.blogg.se/
Åsa

Hittade hit genom nått som jag inte kommer ihåg :) Kolla så att lilla hunden inte har flytningar för isf kanske hon har livmoder inf. eller så kan hon ju ha blivit sjuk av ngt annat..om hon nu inte blir sitt gamla vanliga jag igen snart!!

2009-08-26 @ 18:53:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0