Soffläge

Idag har dagens höjdpunkt varit när reklamen kom och jag har legat i soffanmed en kaffe i handen å spanat i Ica Maxis cp stora blad, Jysk utförsäljning ..ja helvete så intressant!
Jag är nog den enda på denna jord somuppskattar post å kan glatt hoppa ur soffan när jag hör den komma=)
Jag är int så normal.
Vädret ute idag har varit fantastiskt..Hade de inte varit för att de blåst så jävuskt hade jag kunna bosätta mej ute men jag skulle nog blåsa bort..om inte jag hundarna iafl=)
Dags att planera lite var komma skall ske i veckan så man inte förblir soffliggandes.
Sugen på tacos idag..Kanske lite kyckling i tortilla rullarna?ÅÅh med guacamole=)Mums!!

(lånad bild)
Nu kurrar de i magen!!!Dreglar lätt i mina tankar...Fy så de e gott med mat!
Tack gode Gud för att man inte har ätstörningar!
Ikväll är det Dexter!!Längtar..sjukt grym serie.
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0