Uppe med Tuppen idag!

Dagen till ära invigde jag min nya skinn jacka från Zara för andra gången=)

Lekte lite med Picasa=) Därav mitt mega röda hår!!
PÅ mig hade jag även mitt Gina Tricot linne som jag köpte i happis då den va slut i Luleå!
Ser helt sjukt över taggad ut på detta foto  haha
Men linnet de gillar jag!Riktigt härlig rost färg!Passar utmärkt nu till hösten!
Kikade även in på Din Sko idag och dom har verkligen huuuuuuuur mkt snygga skor som helst!
Men denna månad e de tomt på kontot=/
Passade på att fota min kjol ja köpte på HM sist och kjolen från GT!

Nu måste jag få ett jobb snart så jag får klä upp mej!!!

Ikväll ska jag testa body balance..kanske även Body pump men de kan ja ju redan!
Funderar STARKT på ett träningskort=) SUmmer Body e inte riktigt som den ska!
Snart dags för lite lunch!Lång dag ida!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0