Vespan tar mej dit jag vill=)

GODISHUSET!!!!!!!!!!!!!!!!
Har precis invigt min nya jacka från Junkyard och tog vespan till godishuset å införskaffade mej massa gott!!

Närmare bestämt ett halvt kilo haha
Nu när Erkan e i Övertorneå ska jag passa på å göra saker han annars ogillar.
Som att exp ta en bit från en godis och lägga tillbaka den i godis skålen=)Ja man vill kanske inte allti ha stora bitar i munnen??
Jag tänker lämna alla kläder framme..Gröt tallriken i diskkon..Rapa fisa ja ni vet allt som flickvänner inte gör=)
Nää haha jag gör ju inte sånt heller=)
Sen när baby kommer hem kan han inget ana för ja har hunnit städa bort de å allt e så fint å rent som de ska vara=)!!
Men för stunden e de skönt att slappa och lata!!
Imorgon ska jag jobba på Cubban!
Kanske orka med ett jogging pass oxså för de blev ju inte av idag hehe=)


Kommentarer
k

vart hittade du den snygga jackan o finns den kvar ?? i wanna knooow? ;)

2009-08-09 @ 00:26:43
Mia

Rean på junkyard.se!Tyvärr varen slut sist jag kollade=(..Fanns nämligen en rosa svart oxså som jag var sugen på=)

2009-08-09 @ 23:55:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0