ÅÅhhhh det är ju så spännande!!!

Men nääääääää INGA valpar ännu!!
Känner ju hur dom sparkar och lever om i magen men Donna är lugnet själv och visar ingen börjar på valpning!
Men hur lätt kommer de vara att se på henne??
Några tecken på valpning är att hon
1. Ter sej till sin matte.
Ja som att vi inte redan sitter ihop som ett plåster när jag e hemma?=)
2.Tiken ligger utsträckt med huvudet mellan frambenen.
Donnas mys pose.

3. Hon vägar äta, dock inte alltid.
Donna är ett monster i maten..ALLTID!
4. Tiken kan gnyla och och vara orolig.
Donna piper inte ens om man råkar trampa henne på tassen och sen så är hon lunget själv.

Men!
Hon har ju aldrig valpat tidigare så ska inte säga för mkt!
Om två dagar kanske hon gnyler, pustar å frustar.
Som sagt.
SPÄNNANDE!!!!!!!!!!
Drömde inatt om små valparna och efterbörden..hahaha
Sen träffade jag även Cubus Maria . Alltså i Drömmen-
Hon var å gravid så borde slå en pling å höra hur hon mår=)!

Maria och jag från en julmiddag med Cubus kanske 2-3 år sen?
Fan skinny jag såg ut..Kanske dags att börja väga sej igen..Hahaha
Ja efter jul och nyårs gott!=)
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0