Annan dag jul..tror jag?

Har vaknat upp med lätt ångest men många minnen faktiskt från gårdagen=)
Började med för fest hos Erik Tepsa= Lika roligt som alltid=)
Träffade alla goa tjejjer och killar iofs från i sommras..Kramar skratt och öl.
Sen vidare mot hotellet..fullare än ever..näää=)
Där träffade jag iafl massa andra goa folk bla Camilla Lugnet från gymnasiet!
Hur jävla roligt var inte de me tanke på att jag knappt sett skymten av henne sen skolutgången 2002=)
Idag mår man iafll som man förtjänat..
Frukosten smakade kylskåp och jag har fått mens eftersom jag glömt pillrerna hemma!Grattis!
Ikväll åker jag hem...Hem och hämta Tingen=)
Men först en tupplur här i övertorneå...sen ut och inviga understället och till sist ska porter steken ner i go magen!
svejs!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0