Årets Julklapp...

SPIKMATTAN!
Den fick Erik av mej..tillsammans med en spik kudde som jag ligger och nöter på nu=)
Måste nog säga att den slår mattan med längder!

Idag är en jävla skit dag..jag känner mej ledsen av olika anledningar och jag vill bara ligga här i sängen med doggsen..Men jag vill samtidigt göra något som får mej på andra tankar.
Öl står iafl på schemat idag.
När min kropp intog mer än en öl, kommer jag inte ens ihåg...
Skönt att slippa tänka på hur man ska må dagen efter=)
Fast ikväll blir nog iafl 4 finska bärs!!
Under tiden drömmer jag mej bort.......

Tankar som aldrig kommer bli sanna..tankar om ett annat jag.
Drömma får man ju göra=)


Kommentarer
FRida

Den klassiska "jag har ätit för mycket och måste från och med nu banta" ångesten har slagit ned i mitt hem också!

2009-12-25 @ 15:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0