Det är nånting magiskt med Annas pepparkakor och ädelost på tub!!



Hahaha in på annat!Såg just Icas nyaste reklam film med nakna Kocken!
Hahaha så jävla rolig!!!!!!!!

Denna vecka kommer bestå av jobb jobb å jobb..har inskrivet nästan 45h och då är jag ledig torsdag!
Sen ska valparna komma oxså....sååå super spännande=)
NU sparkar dom så man ser deras små kickar buckta ut=) hihihi
Man blir så rörd*;0)
En kvällens bild fotade Erik

Blek å små fet..Men inte lika vit och tjock som Donna=)!!
Nu pulserar de i fötterna efter dagens givande arbete så det ska avnjutas ett bubblande bad med käreste!
Puss å kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0