God jul!!!!Och idag juldagen=)

Vilka julklappar man fick igår!!!
Men den bästa var nog att kring halv ett på natten när jag låg ocg myste med vaplarna så ÖPPNANDE DOM ÖGONEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu kan jag inte sluta mys aoch gosa med dom=)
Brunis har somnat på min byst medans viting diar från Donna!
Igår tog vi även bort stygnen från kejsarsnittet och det hade läkt hur bra som helst.
Idag är det galet kallt ute..Kring och över 20 minus...
Mest troligt fest ikväll..Hoppas jag så jag får använda min nya paljett väst!
Har fotat en massor men som vanligt glömt kamera sladden hemma...
Måste bara säg aatt Valpar är det bästa!!
På återseende!!!=)
Och GOD JUL!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0