Ny tatuerad och Härligt Öm!!!

Planen idag var inbokad tid för två tatueringar.
Nr 1 Täcka över kringlet på min handled som ser för D ut!

Motivet upp skissat var skit fint men väl på min handled var jag inte nöjd!

Förplottrigt och inte riktigt som jag tänkt mej=(

Men motivet han ritat upp till tatuering 2 var så jävla klock rent!!

Vi hann bara med konturerna idag då jag svammlade på för mkt med handleden samt att han va en timme sen och hade en till kund kl 14....

Tatueringen ser bra ut redan nu men med alla skuggningar kommer den bli Fulländad!!!

Men den e STOOR!!!

And I Love It!!




Han e duktig han Hallbom T!
Nu är det dags för mys i soffan och tidig sömn till sängs då de blir Jobb 2 imorgon=)
God natt!



Kommentarer
Tesa

Shit va snygg den var... stor men inte för stor :) Passade super till benet.

2009-12-03 @ 09:02:32
Anna-Karin

Hallå goding! ;)



Joo snyggt det blir, påminner som du sa mycket om min, så självklart tycker jag ju det är snyggt heheheh :P



Det blir spännande att se hur den ser ut när den är klar! :)

hade du bestämt dig för helt i svartvitt eller blir det lite färg kanske? :P

2009-12-03 @ 09:59:51
URL: http://akf.blogg.se/
eve

Vackert redan nu =)

2009-12-04 @ 08:39:51
Emma

Jättesnyggt!=) vill ju ha nåt liknande på överarmen..

2009-12-04 @ 20:32:56
URL: http://alfa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0