Åker ALDRIG mer med Norweigan!!!

Snabb uppdate!
Bokade en tidigare men Dyrare resa med Norweigan för att vi vill komma hem så fort som möjligt!
Alltså 21.25 skulle planet gå mot sas 22.40
Först va Planet flyttat till 23.10...Less....Sen 23.45...SUPER LESSS...Men fick iafl mat biljetter värde 75 spänn...
Proppmätt som man var tjutråt vi både på Mac Donalds och foodcourt....
Tillbaka vid gaten......Flyget försenat till 00.30!HELVETE så less man va då!!!!!
00.25 Fick vi kliva på planet!Men lyfte vi då???NÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Planet sku sprutas med nå anti frysvätska..tanterna stod å babblade..ja vette fan va som hände men att sitta i ett plan som haft tekniskt fel gjorde ju inte att jag kände mig trygg!!
01.00 For vi mot luften....Landade 02.20...Skjutsen låg å sov så klart!Bara att punga ut till en taxi resa..
Billig resa de blev å snabbt kom vi hem!?!?!
Vad har vi lärt oss av detta??!!!
Jo att lyssna på alla rykten om att Norweigan är ett risplan som ALLTID har förseningar!!
Tyvärr..Åker aldrig mer med ER!

Shopping uppdate samt mer ikväll...Om jag orkar..Magkattaren e som värst idag=(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0