Blogging in tha lunch room!

Har lång lunch idag å inget att göra eller pengar att slösa!Så tog med mig datorn till jobbet så jag kan börja min rese blogg=)!
Torsdag kväll anländer vi hos Lisa och Andreas..föredetta övertorneå bor liksom Erkan!

Dom bor i en liten men super fin tvåa på Södermalm!Härligt nära till shopping stråken=)
Vi intar soffläge hyffsat snabbt......snaaarck

Fredag morgon börjar vi på östermalm sen in på PK huset där Erik äääntligen klippte sig=)
Före och Efter bilder kommer här..Lunch foton från John Chris Cafe där som har suuuper god mat!
Krullis                                                           Gullis

Och Jag

Shoppingen under fredagen var kass å jag kom hem med lite smycken typ?!?!
Mot kvällen käkade vi lite kina mat med Andreas. Lisa hade spelat Hockey?!heh med jobbet å afterworkade efter det=)!
Men när väl party pinglan kom hem blev de fest!!!!!!!!!!
Jag ock Erik inte lika pigga...Men efter några brooskis kom vi i topp form=)

Lisa var ju inte blyg i att hälla i glaset och jag är inte den som spottar i de=)!Alkohholhalten i min kropp var HÖG.

Att festa i sthlm e inte direkt som i luleå där man måste ställa sig i kö halv elva för att orka komma in nånstans!
Vi /Dom var ut i omgångar och jag satt och pimplade vin glas efter vin glas så när det sista gänget begav sig ut kring två ?var jag stupfull tror ja!?minns inget iafl.....
Hur lördagen utspelade sig kommer senare!nu e rasten slut å mitt nagellack har torkat!
På återseende!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0