Brillor!

Idag har jag chefat loss med min gamla goa glasögon som jag införsökaffade mig på gymnasiet!
Kommer ihåg attt dom var mkt dyra å att jag kanske använt dom 20 gånger sammanlagt=)!
Dom är vinröd/lila och var skit snygga till min lila sminkning idag!


De var meningen att jag tog med dom för att jag tänkte läsa lite på jobbet nu när de e snö storm ute å kunderna inte drirekt stått på kö...Men man börjar ju allti på att pilla i annat=)!

Ser ju riktigt smart ut tycker jag=)!?haha...
Nä nu ska jag börja packa inför våran skoter resa!!!Övertorneå- Soon i Come!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0