Butiksledare nästa??!!

Nä nu jävlar är det dags!

Misen som hatar att läsa...Kanske ska jag klara mer än två sidor??

E irriterad just nu..på mina hundar ..dom kissar inne å skäller så förbannat när de kommer folk i trappen och dom inte vet att de e jag..se de fick ja redan på idag...DÖDA!
KÄnner mig naken, ful å knubbis..........Inga kläder finns de å jag funderar på tok för mkt!
Måste på stan å shoppa..shoppa brukar göra mig lycklig..Men då var de ju det här med pengar.
JObba halvtid suger å snart e man arbetslös igen...Flytta härifrån lockar fett just nuuuu=(
Måndags depp konstaterat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0