Jävla Piss Dag!

KÄnner mig riktigt låååååg.
Vill bara ut i solen och in till stan å shoppa å strosa runt...men ingen e ledig så måste gå själv=(.
Sen är jag fast i tvättstugan då de gått löss bland de stora..så allt alllt allt måste tvättas...blää hatar att tvätta specillet när man måste gå till huset brevid från att bo högst upp utan hiss till andra byggnaden med mer tvätt än man orkar å plus de har jag redan mongo ont i ryggen......
FIX ME..

Less less less less less less less less less less less less less less less


Kommentarer
du

var inte less, ja tycker du är riktigt snygg;)

2009-02-02 @ 21:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0