Ledig och strålande sol!!!!!!!!!!!!

Äntligen=)!!...På med promenad kläderna och ut i fin vädret=)!

Tog mig ett varv runt malmuddssjön!
Tänkte vara lite smidig och gena genom isen....Men eftersom de har snöat så fanns de knappt nå spår men knatade tungt på iafl för vet ju att väl framme på andra sidan är de ju skottat!!??Eller inte.........................
Väl framme möts jag av ett oändligt översnöat promenad "spår"......Djup snö åt alla håll å vart jag än ville så var det en lååååång bit till den plogade gångbanan=(
Surt sa räven men passade på att långsamt njuta av vädret ist för en power walk=)!
Prommade till Frida Ö på Nautilus..Snackade en massa trams och tog en take away kaffe å gick vidare till Zumo Annas arbete där jag ytterligare pratade massa strunt=)
Smyg tog ett foto..hihi=)...inte bli suuuuur
Jag måste ha varit prat sugen idag för efter mitt besök hos Anna så hälsade jag på Anna-karin på BikBok!
(hann inte fota så snodde bild från hennes blogg)=)söööööt.
Men hon sku å köpa läsk så vi hann inte surra så mkt!Men vi bokade upp en dejt på fredag=)!
Gick sedan hem och tänkte börja plugga!Hann läsa 25 sidor sen släckte jag lampan å vilade lite=)!!
haha de e fan illa att jag fan aldrig kan hålla mig vaken när jag ska läsa/plugga...Precis som att vara tillbaka i gymnasiet!
På kvällen for jag till Mor på middag..Nybakta bullar å kaffe till efter rätt!!!
E fortfarande så mätt så ja sku kunna kräkas!Lätt!...
Nu va planen att plugga lite till!Men jag fastnade här åså på 20 andra bloggar..Jag har inget liv.....
Pussen kom hem...............*saknar*
Nä nu ska jag testa mitt nya hair balm och serum!Sen ska håret blåsas å hundar kissas!
Sen plugga??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0