Träffat mig en karl....=)

Jo jajamensan!!!
Så i helgen har vi varit hem till Eriks föräldrar i övertorneå!....Här händer de grejjer!=)

Hahah....Kom dit sent Fredag: kväll å välkomnades med varma mackor å grönt the!
Jag hade svullat i mig lite max mat på vägen men de tordes ja ju inte säga så åt på å kände mig stor som ett hus!
Jag brukar inte kunna somna när jag e ny äten...Av någon anledning blir jag orolig i kroppen och drömmer marddrömmar=(......Men den natten sov ja så gott!

Lördag morrn å vi hoppar upp före nio för att åka SKOTER!!!!YEAH!!!eller neee=(....-20 Grader...bara ställa in resan=(
Tog oss en mummsig långfrukost och sedan drog vi över till finska sidan för att inhandla lite på Alko inför bastukvällen vi hade med Elli å Johan!

Till slut  beslutade oss för att åka till Ikea å den nya Gallerian i happis med Elli å Johan!

Blev lite små köp!Åså så klart en fika på Ikea.......

Lördag:s kväll blev vi först bjudna på tre rätters middag  av Eriks föräldrar, bestående av rökt älg eller ren sallad?Gott vare iafl=)
Varmrätten va lasange på älgkött...åså slutligen cheescake med bär till efterrätt!!!!så jädrans gott=)
Sen for vi till Johans barndomshem....Drack bärs, bastade å spelade Kanasta!Vemsom vann kommer jag fan inte ihåg=/..haha illa...

Rolig taxihåla  som när man ska beställa taxi blir kopplad till faxen??
A ja vi fick pälsa på oss och promma tillbaka.
(flummar)

Söndag:Morgon man va lite så risig........Frulle god time å lite mys.

Men köld graderna ute var endast -13 grader så Skoter TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erik han kör inte lite lungt....han kör som en jävla GALNING!!!!!!!!!!!Fort!!..men satan så skoj vi hade=)!

Tänkte fota hela dagen men efter detta foto ...I grillkåtan så dog kameran=(
Jag som tänkte fota den fina brasan mm... Vi fick iafl upp lite eld å så grillade vi falukorv, drack varm choklad och åt limpmacka!!!Precis som de ska vara när man e ute på skoter tur!=)...Love It!
De här inlägget blev ju nästan en bok!!
Men haft en så himlans rolig helg så vill återberätta den så mkt som möjligt=)!
Söndag: kväll for vi hem i snöovädret!!De va lite läskigt eftersom man knappt såg vägkanten. Men hela och rena kom vi fram=)!

Men jävlans va de varit jobbit för hundarna med den här kylan!!!Tingy har gått kring 5 meter varje kiss paus!
Så har fått springa kort men ofta med dom!!Med Donna tjockisen gick de lite bättre=)!
Nu var sagan slut..Hade kunnat skriva mkt mer men lite av livet måste man väl hålla för sig själv??
Nu tv...Imorrn ledig!


Kommentarer
Therese

Roligt att höra. =) Kul att du är glad och lycklig ;) Kraaam

2009-02-10 @ 13:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0