Brrrr

Fy fan idag e de kallt!!!!!!!!!!!!!
Fick skjuts in till jobbet med Ida men de blev buss hem..Satt å huttrade och skakade de ynka 4 minuterna jag väntade.
Tappat en av mina favorit vantar på nyår=(..så har inga varma vantar kvar.

Gårdagen va iafl så förbannat rolig!Vi satt och spelade Kanasta till 2 på natten.
Middags mys med Elli, jag, Ida och Idas vän Erik...Johan blev sen men fick i sig en pannacotta iafl!

Sen när alla drog fastnade jag framför tv i sängen å började se en film...smart..nää , inte när man ska upp å jobba idag å inte vaknar av väckar klockan som ringt i tio minuter?!=)

Dagen på jobbet har varit cp tråkig..Men jag styrde upp några projekt så dagen rann iväg=)!
Väl hemma mottags man av en härlig kött thai gryta som Ida kookat ihop!!
Så himlans god att jag tog två portioner=)
Nu ska vi dricka vårat nya "presso" kaffe, äta nötter. Sen ska ja ta ett varmt bad.
Och sen blir det en film=)!
Men först ska ja försöka hitta till Bastun som ska gå att lånas här på malmudden!?


Kommentarer
Mervi

Fyllebilder available i min blogg. ^^

2009-01-05 @ 22:07:53
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0