Ledig Fredag!!!

Börjar dagen med att stiga upp tidigt kring 10!Ap hungrig...Gör mig the å två fullkorns mackor!
Sen drar Ida till stallet och jag bänkar mig framför tvn och sedan därefter börjar julpyntet att tas bort.
Planen var storstädning av kök, vardags rum och det största kaoset mitt sovrum!!!Men men hann inte med allt=/
Tog mig en promenad efter Days till bergvikens solarium och hettade på brännan=)!
HInner bara hem när iDa säger att vi ska följa med Karin och Gotland till storheden..Jamen visst!
Men kanske borde man ha ätit något innan man drog???Fy faan vilket sockerfall jag fick..Höll på att svi mma nååågra gånger, då kom Ida men lite Plopp te mej då blev de bättre!!!
Fick mig inhandlat ett par nya vita lack snowjoggins hahahaha fy fan vad ÄG!!!!!!!!!
En lila duk till köket åså en vattenkokare på 2000W!Brum Brum fart i den serru!
Väl hemma kokade ja igång maten å Idis kissade doggsen..Vi turas som om=)!!Så snart måste ja ut i kylan..brrrr
Efter middagen har vi fikat lussebulla å kaffe..Vi ser på lets dance, Nu snart när de blir paus ska jag ta ett välförtjänt bad!
Suttit å laddat upp lite bilder på Facebook!Fick bland annat dessa av karin igår. Fest hon henne för någon helg sen haha
Grymt rolig kväll=)!







Hahaha *asg*...Vilken jävla rolig kväll vi hade=)!!!Love the poses!!!
Jocke, Tobbe, Ida, Karin, Jag åså Doris fick vara med på ett hörn=)!!


Kommentarer
FRida

Ingen tabb. Missade ett besök bara

2009-01-10 @ 17:05:42
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0