Lördag 3/1

Låååååååååååååång tråkig dag på jobbet!Tur jag hade Emma med mig så de slapp bli så tråkigt!
Imorgon jobbar jag igen..Själv!Så har du tråkigt?Kom till storheden och hälsa på!
Ikväll Blire Middag....Jag var sugen på gratäng och kött....Ida har tagit upp en massa från dalarna men bitarna e så stora så vi tänkte att va fan vi bjuder in lite folk!!
Planen va 8 pers för fler tallrikar har vi inte...Men vi blev bara fyra haha......
Men gott ska de bli!Jag fixar förrätten= Rostad Grovbaguette med getost, valnötter och honug på med ruccolasallad vid sidan om. Sen gratäng med tjurkött, låter galet!!!!!!!
Sen ska Elli ta med efterrätten så har beställt panacotta!!MUMS!
Efter de blire en sen kväll med Kanasta!!!Så jädrans kul!Kanske även ett glas vin=)
Puss å ät, trevlighelg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0